Tuesday 13 September 2011

Korean Wave

girl group
Fenomena artis Korea atau dikenali ngan KPOP....
yaaa.....aku mmg dah terpengaruh ngan fenomena ni...aku dah boleh dikira addict ngan KPOP..
tyme kat UMS dlu, mmg classmate aku dah cap aku ni mmg giler movie n music dr negara Korea tuh....
ermmm..x tau la napa aku leh minat sesangat ngan dorg ni..
sekali aku check laptop n external aku...
br aku prasan yg semua isinya penuh ngan drama Korea, KPOP, Variety Show, movie yg semuanya Korean...adedeh...
tp dr semua ni...aku plg addict ngan variety show dorang..
antara yg aku plg suka:
Invisible Youth...de power of gurlzzz

ni la yg bt aku nak sgt pi KOREA
  • Running man: aku plg suka tgk ni..klu dah tgk..mmg ketawa x sedar bakal mak mentua nak lalu..hahaha...
  • Family Outing: fuh..ni la bnda plg besar Gb nya dlm aku ponya external..trus ambik sparuh dr ruang yg ada....aku dah tgk ni..ermm..brapa kali ya..rasanya dah lebih kot dr 10 kali...ceh...
  • Invisible youth: rancangan ni la yg bt aku mnjadi suka ngan bidang pertanian..heheh...
  • happy together, 2 day 1 night, Dream Team, oh my school, night star, full house, we get married, strong heart, love letter, hello baby, the challenge...n many more..smua ni aku dah tgk...fuh...
okeh..tu br variety show dorg yg aku ada...blum tmasuk lg movie n drama dorg...smpi dah x ingat dah tajuk dia....

 KPOP= yaa...ni lg byk..lagu2 dr artis dorng yg aku sgt2 la minat....suju, DBSK,2PM, 2am, Bigbang, Shinee, Beast, Ft Island, Mblaq,CN Blue, koyote, ZEA, SNSD, Kara,T-ara, Secret, 2NE1, Ukiss, Miss A, Gna, F(x), BRown eyed Girl, After School, 4minute, n many more.....

OMG....i really luv it...oppa, noona, dongseng, saranghe...

2 comments: