Saturday 17 September 2011

BLUR~~~~~~~

Dear my loving blog......

alaaa.....boringnya sabtu ni....
dahla xder benda mau dbuat...
asyik online FB n blogwalking ja spanjang hari...

pada waktu ginila...
aku amat rindu ngan kawan2 aku smua...
apa la yg dorang bt skarang ni ya...

waktu ginila juga aku amat merindui zaman2 study dlu....
slalunya hr2 sabtu ni...
ada ja plan nak dbuat ngan kwn2....
waaa...rindunyerrrrr....

skang dah ada kat kg...
mau jumpa kwn2 pun susah...
kwn2 zaman sekolah dlu pun smua dah membawa diri pi mana2...
smua dah mula membawa haluan masing2...
demi mencari sebuah kehidupan yg d impi2kan...
aku tau, korang tgh berjuang skarang ni demi masa depan korang...

AKU....
ya...aku masih dsini...
tanpa sebarang kerja....
masih berjuang untuk mencari my MR JOB....
x tau la bila dia nak datang pada aku...
aku pun masih x pasti...
klu lah aku boleh tau..
aku nak sgt kerja secepatnya...

Adakah aku akan meneruskan minatku dalam bidang Media( kewartawan n Penyiaran)...
aku pun x tau...
tp aku bharap aku dapat memasukkan diriku bersama2 dengan orang2 media yang lain....
dlu..tyme aku mau ambik kos komunikasi tyme study dlu...
aku hnya tau aku mau jd wartawan yg boleh jln2 pi mana2 tempat tuk bt liputan n cari berita...
aku mmg suka kerja yg x memerlukan aku berada d ofis spanjang hari...

Minat aku???
aku cuma suka jalan2 pi satu tempat...
pi menyelami apa yg ada d tempat tersebut...
apa cerita yg ada d cna...
ya...aku mmg suka jalan2....
so..sbb ni la juga aku mau jd wartawan dlu..
supaya aku boleh jln2 pi kluar...
cr berita..
jumpa org ramai...
TP..adakah ia akan terlaksana???
aku x pasti...

adoi..panjang plak aku mgarut tau...
ni la klu dah dpt penyakit kboringan...
huhuhuhu...I'm so bored..

mengimbau kembali kenangan bsamamu...KAWAN...

media prima..ada yg dpt keja dah kat cni..jelezzz wooo...

Forum...byk ceta best disebaliknya...hahah

hrp2..ada yg dpt keja d cni nnti...amin..
ready....gulintangan menumbuk...full of ..sgttt misteri...
i luv dis pic..memori sblum mmbawa diri..

my best fren ever..luv her so muchieeeeeee...miss u ...

guys..........i miss u all so much.......i love u all....waaa....rindunyerrrrrrrrrr...

abis...daa...bye....





2 comments:

  1. hahahah...waaa....sy tembam woo...hehhehe...rndu kamu smua juga...huhu..sedih...

    ReplyDelete