Thursday 15 September 2011

Budak2 ker~~~~

gambar xder kaitan ngan post tau..sajer jer nak mengedik..ahakss...














"Ish...macam Budak2 la ko ni..asyik tengok kartun jer"...
ermm..slalu dah sy dgr org ckp mcm ni ngan saya..
maybe betul juga la..sebab saya mmg tgk kartun..
tp yang saya tengok tu bukan dpanggil kartun la..tp ANIME tau...
yaa....aku memang SUKA tgk ANIME...
Aku Mula start suka tgk anime ni sejak aku form 6..
masa tu, aku pinjam buku KREKO dan ARENA dr kwn aku..
aku bw balik rumah..n then adik aku baca..
start hr tu..aku dan semua adik2 aku dah mmg melekat giler ngan ceta2 anime..
setiap keluaran majalah KREKO n ARENA pun mmg x pernah miss la..
hehhe...
tp skang ARENA dah dtamatkan....waaaaaaa...crying..sob..sob..

Anime yg saya dah tengok..
ermm..brapa byk yer...
rasanya dah tlalu byk kot..
pa lagi adik saya hampir setiap bulan pun beli dvd anime..
so aku pun tumpang sekaki,2 kaki la tgk..hoho..
koleksi anime dia pun aku dah x terkira banyaknya..
kdg2 adik saya sembunyi dvd anime dia...
tp dia x tau, yg saya tau dimana dia sembunyi tu anime..
opss...klu dia bc post ni nnti...kedapatan la ni..haha

Ni la rangking 10 Anime yg saya suka stakat hr ni...
  1. Quran High School
  2. School Rumble
  3. One Piece
  4. Hitman Reborn
  5. Rosario Vampire
  6. fruit basket
  7. kaichou wa maid-sama
  8. Vampire knight
  9. Skip Beat
  10. hell girl
10 anime ni adalah anime yg plg disukai...n byk lg anime lain yg juga diminati..hehe
"I'M NOT OTAKU BUT I'M ANIME FREAK~~~"
yeahh...

BYE2...~~~~

No comments:

Post a Comment